'

i hate you

tjena :) fredag: åkte & badade med skolan, tjejerna i 9:an! det va roooligt, & jag klarade livrädda den döda dockan. sen efter skolan följde jag med izabella hem, vi åkte pulka & råkade ta sönder den, haha fy va vi skrattade. sen hem & drack varm choklad, gotti :) sen åt vi pizza & gick en lång runda, träffade edwin också. sen kollade vi på film & somnade jätte tidigt. vaknade idag vid typ halv 8. upptäckte att mina händer va helt flammiga, helt bruna, & det gick inte bort med något medel typ, så kanske inte skullle på julbordet.. :( men har övertalat mamma att inte åka in till akuten idag, få bli imon om det inte gått över :/ nu ska jag duscha & så, sen julbord, gottti! pusssar ! :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback