'

du är det bästa som har hänt mig & som kommer att hända mig

hejbabe. somade halv 3 eller ngt inatt, natta sov hos mig för va ensam hemma. vaknaade av att mit rum va som värsta bastun, gick upp & åt och sen stack till stallet. vi sket i att rida idag, för skulle mocka & fixa hela stallet, med det gick bra. blev helt hög på höet & har nog aldrig blivit så skrämd som innan, tack vare nattafisen,Iloveyou. jag gillar choklad(L) efter stallet stack vi ut & så, kollade på tv med. sen gick jag ut typ vid 20, det är svinkallt ute.. man fryer typ ihjäl. :( gick in & gjorde varm o'boy, va som en isbit. sen datan & så, är helt beroende av musik har jag kommit på, tänk va trååkigt allt hade varit utan musik, helt tyst. nu ska jag göra mig i ordning & krypa ner i sängen, sista dagen imon & sen skola. har inte varit i skolan på 3 veckor, så himla skönt. visst saknar man alla, menmen. ha det fint! pusssssar ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback