'

du lyser upp mitt mörker!

igår var det fredag, franska, fysik, teknik, matte & sen mat, fast åt inte. sen hade vi hemkunskap, vi gjorde lasagne, den va riktigt god :) sen efter skolan följde ellen med mig hem, sen vid 16,10 gick hon till klubbstugan, för hon skulle spela match mot anderstorp & det blev 4-4. =) sen vid halv 9 eller något kom dom & hämtade mig, påvägen hem till ellen såg vi 2älgar, 11rådjur & en grävling, riktigt safari :d sen när vi kom hem till ellen gjorde vi typ ingenting, fulade oss som vanligt & se la oss i sängen, xd sen pratade jag i telefon & ellen somnade jätte fort, sen 1,5 timme efter somnade jag :) vid 00,00 typ :) sen vaknade vi vid 7 idag (lördag). sen vid 8 åkte vi hem till mig, så när vi kom hem hade mamma gjort frukost. sen fixade vi oss inför konfirmations kortet >.<  det blev säkert helt failat. sen vid 12 åkte vi till bor igen & vi åkte med magnus. haha, jag, fia, lollo & ellen, det va riktigt kul, "den är magisk" :D sen sätte vi på värsta rock musiken, haha det gillade han inte :( sen skulle vi vara uppdelade i grupper, jag, amanda, ellen & lollo & UFFE va en grupp. hahah :D istället för att göra det vi skulle, så när ulf gick ut hällde vi salt i hans kaffe & ni skulle sätt hans min :D haha, sen visade han massa fina grimaser, hahaha :D sen satt vi & fikade också. vi hade skoj (y) sen tvingade vi han att bjuda oss på glass, hahah ;d efter konfan kom mamma & hämtade mig, åkte hem och bytte om, sen åkte vi ner till matilda, hon konfirmerades vid 11, men jag kunde såklart inte se den. -.- menmen, sen vid halv 7 eller något drog vi hem, eller jag åkte med min moster. sen när jag kom hem, satte jag mig vid datan & nu ska jag kolla film, tror jag. har helt tråkigt hemma, :(
pussssar, saknar dig! (a)


bilder från konfan, hahah jag & malin :)

elin, malin, matte & ellen :)

folk :)

matildas konfirmation :)

HAHA albin gillade inte lampan på mobilen (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback