'

ohlalallalala

helllu :) 6maj.
hej, :) gick upp vid halv 8 & åt :) sen stack jag till skolan, första timmen vare matte, i tekniksalen, sen idrott & vi skulle orientera, hahahaha ;d det gick ju bra (y) tur att simon va med, annars hade vi aldrig kommit tillbaka ;N jag & ellen va dom första tjejerna (y) duktigt :) sen engelska & sen mat :) sen franska & sist so.. dagen sög, elr alla lektioner iaf. kom hem för en stund sen & måste verkligen plugga :/ men orkar inte ... för det är så sjukt tråkigt.
5 maj. ellen sov hos mig, vaknade vid 8 eller något sånt, sovmorgon! (y) så gött, började inte förrän 9,05 :) vi åt & gjorde oss i ordning, sen stack vi till skolan. hade sovmorgon för livsstilen, för torsten & lovisa hjälpte till med vårfestivalen (: sen hade vi 2 timmar biologi, sen mat (: & sen typ 20 minuter idrott. sen stack vi bort till gympa salen & tog bra platser :) filmade nästan alla som sjöng, elr va dom gjord. :) lägger nog upp det på facebook om ni vill kolla ;d (a) *higher higher higer* HAHAHA! detta året sög vårfestivalen, om man jämför med förra året. sen efter skolan gjorde jag typ ingenting (: elr jo, malin granis följde med mig hem, vi gjorde mat & sen la vi oss i soffan, & somnade haha. sen vid halv 7 gick vi till tåget & mötte emilia, vi gick & köpte glass & träffade fia, hon hade tappat bort emma, men tillslut hittade vi henne :) sen gick vi & kollade på när bor-rydaholm spelade :) bor vann, trodde faktiskt att rydaholm skulle vinna först! ;) sen vid 10 åkte malin hem & jag va ute en liten stund ensam, det va så skönt väder :) tack för dagen alla, (L)






Kommentarer
malin granis :D säger:

HAHAHHAHA, SONNY!! :DD

2010-05-06 | 18:09:08
åsa säger:

hahahha :D (y)

2010-05-07 | 16:25:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback