'

hihih du är så fukking bäst! (L)

IDAG
började med en timme svenska & sen 2 timamr rast, det va gotti. :) sen engelska & ludde målade jätte fint på sig :D sen hade vi mat & det va spagetti och köttfärssås, mmm. :) sen matte, undra varför amandas arm är rosa ? :s hahahah (L) sen e-val & jag har bild, hade bild i 10 minuter , sen slutade jag (a) mamma hämtade mig & vi åkte till värnamo för jag skulle klippa mig, det blev lite kortare bara, skönt att få bort det slitna :') sen nnär vi kom hem åt vi lite & så, sen snart tror jag ellen kommer , för hon ska sova hos mig , har ju sovmorgon imon (: skönt (y) först sovmorgon, sen 2 timmar biologi & sen vårfestival, härligt slapp onsdag ;d  ni få ha det bra, för nu ska jag färga håret, puss (: <3

fint ludvig! :)




3 maj måååndag, började med engelska, franska, svenska & sen mat, sen syslöjd & sist so. iiihih sen när jag kom hem gjorde jag..ingenting ;o chilll (a)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback