'

οsɐ kɐℓѕοи ѕαkиαr bℓå kοssα :(

helllllu precis innan konsum stängde igår stack vi & köpte cola (a) haha, sen kom paul & hade någon fin cykelhjälm på sig & pratade lite, trevligt :)  somnade vid 6 eller något i morse, va verkligen inte trött, så socialade mig vid datan. natta somnade jätte tidigt & helt plötsligt satt hon sig upp & började prata med mig, men hon fattade ingenting, sen pratade hon massa i sömnen. gick upp vid halv ett eller nått & åt, sen gick vi & la oss igen och kollade på film, all about steve. sen stack natta hem & jag va duktig & sprang en runda :) sen duschade & fixade mat. sitter & lyssna på miserable at best, löveit. sen nu är min nedladdning klar, så ska kolla på lite film 'a night at the roxbury' ha ingen aning om den är bra elr inte..men det ska vi ta reda på (: skriver mer sen, herå. <3

du får mig alltid glad, det är du som gör min dag
varje dag tänker jag på dig, vill ha dig här
jag saknar dig så det gör ont, du förstår inte
bland miljontals andra människor
så är det bara dig jag vill ha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback