'

du är som vinden, lika blåst

hejj :D natta sov hos mig inatt, igår va vi ute till 1 elr nått, haha, natta skulle kasta " nyponsoppa" på okänd men det slutade med att natta hade allt på sin jacka, hahaha :D det stank FISK -.- sen gick vi in & sen gick natta ut igen vid 2 för hon skulle träffa en :') sen kom hon tillbaka vid halv 3 & vi flummade sönder, HHAHA ;d sen låg vi i sängen & pratade typ..och smsade, haha ;d sen skulle jag dricka juice & när jag hade allt i munnen började natta skratta som in i * pip* & det smittade visst av sig, så jag satt i min säng med apelsinjuice i munnen & skrattade, höll för näsan & munnen, natta ba- du kommer snart få det i näsan. haha >.< sen helt plötsligt va all juice i min säng :( HAHAH en stor blöt fläck... hahaha ;d sen somnade vi vid halv 4 elr något, kollade faktiskt inte på klockan. sen idag vaknade vi.. någon gång  & låg i sängen hela förmiddagen, mmmys :) sen vid 16 gick natta hem & skulle duscha fort, hur gick det ? :) hon har fortfarande inte kommit tillbaka ;N men iallafall, jag städade lite & fixade, lagade mina tajts & ridbyxor :) sen fixade jag mat & så :) sen tog jag massa fina kort, haha :) rätt skönt att vara ensam hemma faktiskt ;d (a) nu ska jag kolla på film & ta't lugnt :) fast nu kom natta & säger att jag ska följa med henne & köpta tuggummi :) så det blir film sen (a) ni få ha det bra sötisar! puss :) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback