'

fall for you

ONSDAG- LÅNGLÅNG HELG ♥
hejsan, började med livsstil, biologi i 2 timmar & sen mat. sen gympa & vi dansade, hahah det gick ju...bra ;d sen so. jag satt ensam i klassrummet vid datan, otroligt tyst. sen svenska & vi hade sånt prov på 50 ord som man skulle kunna & förklaringen ;s helt cp, nästan ingen kunde det, hahaha :) sen cyklade jag hem & chilllla, lång helg & sen på måndag-onsdag prao & sen på onsdag drar vi på konfa läger, riktigt skön vecka (a) (: idag vet jag inte vad jag ska göra, blir väl att ta't lugnt (: elr ut.. (a) ha en bra helg sötisar, kysssss♥

 


Kommentarer
miinabrun säger:

svar; JA FÖRIHELVEDE, JAG ÄGER ALLA DÅ JU!!! :D<3

2010-05-12 | 17:51:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback