'

tisdag

helllu :) började med att jag va på sjukhuset idag igen, >.< sen skolan, första timmen svenska, som jag missade (y) sen långlånglång rast :) jag & ellen satt ute i solen & pluggade på engelskaprovet, & sen kom guldlock och daniel :) ellen, danne & anton körde typ brottning eller något, hahaha, xd fick massa fina filmer på det iaf (; sen vid 10,50 va det engelska prov & det gick åt pipsvängen. sen mat, sen matte & sist bild, med simon & jonne. alla andra är ju på proa :) jonne & simon gipsade simons armar & sen fick vi itne bort det, tog flera ti mmar,haha & jonne bara stack :) så jag fick stå där & hjälpa simon (y) sen gipsade jag med (y) det blev fiint :) sen målade simon en fin schimpans som springer, den blev också fin. ;d sen efter skolan följde ellen med mig hem & vi gjorde ingenting typ, åt sockerkaka ;d chilllll dagish (a) sen efter det gick jag ut.. :( & ah, sen hända masssa... sen kom natta & gjorde mig glad ellü 82 sh (a)♥

danne & guldlock :)

mitt fina gips konstverk (y) :)

simons armar ;)

simons fina springade apa :)

efter skolan (L)




Kommentarer
nattaaa säger:

mohaha,jag älskar dig ,ellü 82 sh (L)

2010-05-12 | 23:30:00
Bloggadress: http://nattwa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback