'

s p i d e r m a n : ' )

hejsanhejsan ;d miljödag idag! åkte från skolan vid 8,15 till utanför herrestad typ...i skogen (: sen hade vi massa stationer där, haha endel va goa! ;d vissa folk sprutar saft i håret, tillexempel ellen båt i mitt hår, sen när jag kom hem va håret helt stelt & det går inte borsta ur det, hahah xd  sen efter skolan stack jag hem & pluggade, låg ute på studsmatta, götti (: sen kom mamma hem & vi åkte en runda på motocyklen (a) så skönt :') hahahaha, sen kom jag på att det va en som hette emil som va med i skogen, & det är min....syssling, HAHAHAH >< värsta bonnnen ;o lite coolt tkr jag :D sen nyss kom jag hem från åkturen, det va nice ;'d ska plugga lite & chilllla vidare (; ni få ha det bra ! du är bäst :d hejhopppussily ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback