'

konfaläger!

hojjhoj :d slutade vid halv ett idag, noah är världens sötaste unge fyfan! :D jag är kär i han (a) började vid halv åtta idag, vi har varit i skogen & plockat pinnar, hah ;d sen fick jag en paket innan jag gick hem :) det va godis & en tidning, tack (: nu har jag något att läsa i bussen till oskarshamn iaf ;d ska duscha & äta lite, sen vid 3 kommer nog ellen :) vid 4 åker vi till oskarshamn, konfa läger.. så det vill till att ni smsa (a) :') så nu ska jag ta & göra något vettigt, hah :d ni få ha en bra onsdag, torsdag & fredag! pussss :'*

jag saknar dig mer än du tror, först va jag allt
va hände sen ? du bara stack.. det va tacken.

noahsötnos ;d

noahsötnos ;d

stina :)

båtis (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback