'

jag älskar dig mest, vad som än händer♥

hejjjj i torsdags hände inte så mkt.. sen i fredags va allt perfekt(L) först skolan & sen efter skolan åkte jag till emilia en sväng :') vi kollade på film & så sen va ute en runda, & hur allt kunde förändras.. lördag- låg i sängen till 17 sen stack jag till mina kusiner & så.. stannade där till halv 2 sen har jag inte gjort något speciellt.. inget jag behöver skriva iaf. måste verkligen plugga egentligen.. men hur skulle jag kunna göra något sådant onödigt, när det finns andra saker man kan göRa (y) herå

du är den finaste jag nånsin träffat.
jag lämnar dig aldrig spiderman


Kommentarer
milia säger:

hihi, vi hade det mys gull (L) älskar dig! <3

2010-05-31 | 20:28:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback