'

I'm your guardian angel ♥

hejsan, :')  gick och la mig vid 4 elr nåt, men kunde ändå inte sova, >.< sen vaknade jag vid 9,25 men orkade inte gå upp, hade tänkt att skita i konfan, sen lite senare skrev fia att dom med skulle göra de. (y) så jag somnade om igen till halv 11, & sen vaknade jag, somnade, vaknade, somnade :) sen vid 15 kom min kusin & väckte mig, han plingade på dörren, så då va det bara att gå upp :) söndagar är till för att sova serrrru. städade lite & fixade. pluggade på engelskaprovet, kan ändå ingenting. sen gjorde jag mat & åt nyss, kyckling & potatis i ugnen & grönsaker :) riktigt gottti, profffsigt (y) blev riktigt sugen på en evighets kula också, :)...så natta kommer med en sen till mig, hihi tack söti. (= ♥ ska nog plugga lite mer, vet inte vad som har tagit åt mig, men helt plötsligt va det inte så tråkigt ;d kanske blir en film sen med, :) söndagar är slappa, som satan i gatan. ni får ha det bra! för nu ska jag fortsätta att chilllla. puss&kram♥
sjukhuset imon vid 8, ta massa prover på njurarna o levern shit.


e l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l ü ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback