'

ily

1 maj
hejsanhoppsan :) gick & la mig vid 2 med mina, sen vaknade vi vid 11 eller något. låg kvar i sängen jäättttte länge, hade så jävla ont i magen. sen vid halv 4 eller något stack jag till skolan & träffade bella, jukkan & makka. :) sen vid halv sex stack vi hem till rydaholm. vi gjorde inte så mkt, chillade mest, va uppe till fem (y) ;)
2 maj somnade vid fem (y) gick upp vid 9, har sovit fyra timmar, härligt! (a) sen vid halv 11 stack vi till växjö & va där när dom öppnade, bella köpte skor & lite sånt. sen stack vi hem & fikade ute i solen, mys (a) gick till affären & köpte saker, för vi skulle baka. sen såg vi edwin, dennis & nermin, så vi stannade lite & snackade med dom, sen kom sonny, kenny & philip :) sen bakade vi drömmar, dom blev asgotti! :D sen har vi inte gjort så mycket mer, chill. :) sen vid 19 kom mamma & hämtade mig, sen påväg hem hälsade vi på mormor, fikade lite & sen kollade på tv :) första gången jag va i hennes nya lägenhet, den va fin =) sen kom jag hem & gjorde ingenting, & nu sitter jag här. orkar inte lägga upp bilder från helgen nu :) tack för helgen, den va bäst ! <3 imon är det skola, orkar verkligen inte -.- hoppas ni haft en bra helg! pusskram :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback