'

i miss you, shalalallallal :D

hejsan :) prao hos mamma igår då, det gick bra, alla ungarna är supersöta! ;) hihi, slutade 1 & sen stack jag till skolan ett tag & socialade mig :) sen idag slutade vi vid 2, sen stack vi till stan för mamma skulle göra något & sen skulle jag till sjukgymnasten vid kvart över 3. det gick bra iaf. sen när jag kom hem packade jag & så, just nu sitter jag med en ansiktsmask,hahahah :') jag&mamma fick värsta skrattanfallet, så fult & sen mitt i allt säger dom på tv:n att dom hade satt tapeterna upp&ner & då blev allt ännu roligare ;d men nu ska jag slänga mig i soffan & fortsätta att dö med min huvudvärk & ont i magen.. :( imon efter praon drar vi på konfa läger, så kommer inte skriva något på ett tag :) kommer hem på fredag, sen på lördag är det kyrkan & på söndag är det konfirmation :') skönt att få det överstökat :D ni får ha det fint! pussssar, saknar alla! ♥


skepp & hojj :) här är båten vi ska på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback