'

^duärbäst^

hejsan! :) efter att jag kommit hem från eve igår kom natta & vi fixade oss & sen va vi ute hela kvällen typ =) sen vid 23 "gick hon en runda" så jag stannade ute själv & väntade på henne, & det va jete leskit. sen vid tjugo i tolv drog vi hem till henne. :) vi gjorde typ ingenting, data en liten stund, sen la vi oss i sängen & lyckades att inte somna :) vet faktiskt inte när vi somnade riktigt. vaknade idag vid, vet inte när, haha, :s men vid typ 11 gick jag hem för vi skulle till växjö, men sen blev det inte så, så vi åkte ut t ill mormor ist, haha :) vi fikade & sen kom oskar, albin & anna, ;d sen vid 14 åkte vi hem & gjorde paj :) sen stack mamma till glenn. sen vid typ 17.18 somnade jag & vaknade för en liten stund sen, haha är hur trött som helst, =( & just nu har jag as tråkigt, :/ & så jävla ont i magen så jag nästan spyr.. -.- ska ut med natta elr något sen, få se om jag orkar :/ ha det fint! pusskram..^duärbäst





HAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHA


ALBIN FÅR AVSLUTA ALLA VACKRA BILDER :') (L)

Kommentarer
nattaaa säger:

vi är ju för tuffa ;)

seriöst,du är den bästa som finns älskling,vi har jääämt för bääst.

hahha skriv-du&åsa har ngt gemensamt,båda har en snopp :D

ahhaha :P ♥ ♥ ♥

2010-05-14 | 20:23:05
Bloggadress: http://nattwa.blogg.se/
Anonym säger:

ellü

2010-05-14 | 21:28:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback