'

vänta! spola inte ner dom. jag måste ta farväl först :'d

mina cecilia brun !  hur snällt är det att åka till solna i fem dagar & bara lämna mig här hemma med alla turkar ? jätte hyggligt av dig sötnos, verkligen. :( fem dagar, jaha då är det bara att börja med nedräkningen. jaja jag dör iaf inte elr :s , du kommer ju hem igen hoppas jag! :D ha det så kul då, utan mig.. :'o det blir inte lätt kan jag ju säga redan nu (': & glöm inte att hälsa bella crystel bittar så hjärtligt ! för då får du smaka på andra bullar serru, typ kanel?  :'d  roligt att vara ensam hemma i helgen... INTE  (y) jag älskar dig (L)


mb; kollar film säger:
... när hästen hoppade ner från berget blev han en hamburgare :(


fina bilder :*


Kommentarer
MINA BRUN säger:

ÅSA DET ÄR DITT FEL ATT JAG ÅKER TILL SOLNA,

FÖR DU ÅKER ALLTID TILL RYDA :(

så skyll dig själv :)

och osa, ja, såklart jag ska hälsa bellis från dig,

jag fixar det :d

ily trosan (: <3



& föresten... fina bilder ;) <3

2010-03-09 | 21:36:12
Anonym säger:

LILA MINA, det är faktiskt

inte mitt fel, det är TOMS.

och det kan du hålla med om.

plus att jag är ingen trosa.

faktiskt innnteeeeeeeee :(

ily (L)

2010-03-09 | 21:44:29
crystelbittar säger:

ily. <3

2010-05-22 | 22:37:18
Bloggadress: http://crystelbittar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback