'

JAG SAKNAR DIG, GLÖM INTE DET!

hey n000b's! studiedag shalalalas (8) vaknade vid 11 idag av att jag va tvungen att hjälpa joakim att ta på sig morgonrocken. haha (:  funderade på att åka till stan, men kul att göra det själv lixom :s så sket i det eftersom alla är så jefffla tråkiga. sen gick jag till hanna, det va riktigt länge sen sist. vi åt & sen tog vi bussen till frida, det va riktigt kul! vi red & sen gick in & drack lite te och skrattade, ovanligt !?! :$ jag red sebban & hanna bollen iiihihi :') (L) sen kom jag hem & duschade, käkade & fixade lite ;d sen nu gör jag ingenting, chilll. imon är det tisdag & det betyder skola. :( en dag mindre denna vecka iaf, göttans! pusskramskumbanan :)))) (L)


stallet ↓





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback