'

pasaba para dejarte un besito

tjena! :D 1 dag kvar på praon, både lite skönt men ändå inte. :( emma hämtade mig idag igen. idag fick jag typ inte göra så mycket, vika flera hundra "happy meal"  kul i början, men jag tröttnade efter ett tag. :) HAHAHA " eva- har vi hälsat? jag- eeh, nae :s" tss, >.< sen åt jag någon äcklig hamburgare xd sen fick jag chokladmuffins. haha :D det va så jäkla pinsamt för jag halkade på mc donald's, hahha :( slutade vid 15 idag så mötte jag emma & så skulle vi möta fia&emilia, vi visste inte va dom va, men dom höll på att drunkna i leran, höhö ;d sen gick vi vidare till kärnan & mötte malin granapinne & kalle balle :D sen gick vi in till stan & hämtade victor & fikade lite ;> ni är bra. (L) satt där ett bra tag & flummade lite, sen gick till hemmakväll, (: & så kom en kärring, hon kan hänga sig -.-(y) sen vid kvart i sex åkte vi med bussen hem. tack för eftermiddagen. kom hem & gjorde ingenting, trååk. va snäll & följde med mamma och handlade. imon är det sista dagen på mc donald's, både lite skönt, men ändå inte.. :( kan få sommajobb där om jag vill, göttti (a) ska dra & sova nu faktiskt, hade fint, pussily








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback