'

spiderman (L) hulken

SHENA MACARENA :D , alltid lika trött när jag kommer hem efter mc donald's. -.- jahaja, började med att jag inte orkade kliva upp ur sängen men tillslut va jag tvungen, klev upp vid tio över sju, så jävla jobbigt. gjorde mig i ordning och sen kom emma vid fem över halv åtta typ. påväg till värnamo tjatade vi om att vi skulle skita i praon, funderade starkt på det. båda trodde att det skulle suga balle idag med, som det gjorde igår på mc donald's & burger king, men det va faktiskt riktigt roligt. :) gjorde sallader, muffins, bullar, donut's med choklad på, pommes, kaffe, glassss... i stora lassss, fixa lite & så. sen vid ett ungefär hade jag rast & fikade lite & träffade emma :) vi tog en liten prat- & glassstund ute i solen, chilllll hahah (: sen vid 16 fick jag sluta egentligen, men hade ingen skjuts hem så stannade till halv fem, till mamma kom, men gjorde bara glassm & det va kul (: sen vid halv fem ungefär kom jonne & skulle äta, hahah så snackade lite med han, sen kom mamma & vi åkte hem. gick & la mig i sängen & somnade såklart, =) sen vid halv sju hade jag utvecklignssamtal, så lamt, men det gick bra, som vanigt ;> höhö. :) sen hamnade jag vid datan. ska fixa lite saker till imon, för vid 15 drar jag&emma och möter fia&emilia sötisar, hihi ska in till stan lite & fika trorja :) så det blir en kort dag, skööönt ;) saknar alla! puss :(


emma & jag fikar ;d <3

mycket vacker bild, ;d (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback