'

sjuuuuukis

halllllu sömntutor! kunde inte sova inatt för hade så jävla ont i huvudet&magen, men jag somnade tillslut. vaknade av att jag skulle knyta joakims skosnöre, bara för han har gips..& han kan ingenting. hur skulle jag orka gå upp i onödan, aja, jag överlevde. sen vaknade jag med huvudvärk, ont i magen & hjärtat, som vanligt. känner mig helt sjuk, feber & shit, så det blev att stanna hemma idag & hoppas jag är bättre imorgon. blir helt tröttare&tröttare för varje dag som kommer känns det som, orkar inte göra någonting. aja, nu ska jag sova vidare & hoppas att allt går över. hoppas ni ha dt bra iaf! puss&kram skumbanan

det finns vissa personen jag saknar, som mest.
vill att ni ska komma hit så vi kan ha kul igen,
jag vill inte och orkar inte vänta mer på det.
ni ska veta att ni inte är bortglömda, ni finns
i mig varje sekund, varje dag och föralltid.




gemig sommmar. (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback