'

spiderman vs hulken (L)

tjabba sötisar! :D vaknade vid kvart över 7, gick och fixade mig sen kom mina på gröna bettan. sen gick vi till skolan för hittade inget lås till henne & vi vill ju inte riskera hennes liv. :) först hade vi engelska & det sög, den franska & vi va bara 6 stycken idag .:) jag, hanna, edwin, effe, martin&oscar. sen lång rast, svenska & fick reta på provet, VG iaf . :) sen mat & det va pasta med skinksås, gottti. sen hade vi håltimma för syslöjden, så jag, emilia, ellen & hanna gick hem till mig & hämtade bettan, sen cyklade upp till konsum & köpte glass. sen träffade vi guldlock, danne & simon med (: sen gick vi hem till mig & hoppade studsmatta. ellen- ÅSA! dina byxor har spruckit, HAHAHAHAHA :( sen cyklade vi tillbaka till skolan, efter jag hade bytt byxor då såklart. :D sen hade vi so, & sen slutade vi (a) så jag gick hem med mina och ellen. jag&ellen spelade massa cuuula spel, höhö :d sen vid halv 5 kom hennes mamma & hämtade henne, sen gjorde jag ingenting, datan (((: fixade engelska läxan med faktiskt. men nu ska jag fortsätta spela & mysa.. pussily


emilia, danne, guldlock & hanna

osa gillar glass (a)


fick ingen bild på ellen, elr jo en, men hon
kommer döda mig om jag lägger upp den. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback