'

allt skulle vara bättre om du inte fanns, eller åtminstone höll käften.

tjenixen ((: igår va jag med mina och hade kul som vanligt, sen på kvällen träffade vi fia&emma ute som ni kanske har läst i förra inlägget. :) och dom bilderna lägger jag in snart, när jag har fått över dom till datan. sen när dom gick hem så gick vi hem till mina & lanade facebooook, HAHA :D sen somnade vi vid 4 ungefär & sov till 11 elr ngt, kommer inte ihåg faktiskt. sen har vi bara legat framför datan exakt hela jävla dagen, det är de söndagar är till för, :) & städat minas rum & gosat med kissen. :) han är tjock  men jätttesööt. sen vid halv 8 elr något gick vi ut & cyklade lite, och dom där tunnorna va kvar, hahahaha. yssnade på musik o så. det va helt dött, helt tyst i hela stora bor. :o sen körde vi i en stor vattenpöl, eller sjö rättare sagt. man blev lite blöt minsann. =) sen vid halv 9 stack vi hem för det va en aning kallt ute, hoho. mina lånade min snygga bettan hem till henne, så inte björnarna skulle käka upp henne i mörkret, för det hade ju varit lite onödigt. :D  & imon är det måndag & det betyder att helgen är slut. fundera starkt på att vara sjuk imon faktiskt.. :( aja, få se om jag kommer elr inte, beror på helt enkelt. & nu är 8A & 8B ute på prao så vi är ensamma 8:or på skolan, träffa inte dom på tre veckor :( ha're fint, miss you. kissss&hugs (L)


HAHAH, vackra bilder med den där tunnan (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback