'

du förstör mina dagar.

hej snyggingaR! :'d orkade inte skriva igår, för jag gjorde inget speciellt, va i skolan & sophie gjorde mitt hår jätte fint & elektriskt mot väggen, haha bilder kommer (((:  sen när jag kom hem gjorde jag ingenting, kollade bara på två filmer & latade mig. :) skolan va chill, tisdagar är slappa (y)  onsdag- vaknade, gick upp & fixade mig, sen kom mina & vi gick till skolan vid åtta troja. första lektionen va're livsstil med lovisa, som sööög  .  sen sexualkunskap med mats, jag&jossan är bäst på det! :D & vi kollade klart på filmen, hahaha SPYFLUGA (:  sen maat, äcklig fisk.. sen idrott & brandlarmet gick, jag&malin&tove hade inga skor, så det va bara att gå ut i snön i strumpor, shorts & t-shirt, inte kallt elr så :) sen när vi skulle duscha så stank det i våra duschar så vi sprang ut i korridoren till de andra omklädningsrummet & martin ekegren satt ute i korridoren & såg oss i handduk hahaha. xd pinsamtpinsamt, fast va gör det, han är ju av samma kön, haha det va vad effe tyckte iaf :) sen so & sist svenska. sen när jag gick hem träffade jag den läääskigt läskiga gubben. han är sötast! :*  har nyss pluggat lite, höhö för en gångs skull (a) så nu blir det bara chill :) pussar&kramar :*


fint sophie, fint (y)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback