'

how do I cope when I already miss you

tjenixen tyffingar ;d helg & det betyder att man kan s-so-SOV-SOVA lääääänge :D dagen började med skooola som suger, som vanligt, fast en bra sak är ju att det är FREEEDAG & HELGIS (a) först hade vi franska, sen fysikprov och jag kommer få IG för jag kunde ingenting.. (y) sen teknik, sen matte & efter matten va det mat, någon kyckling-gratäng. sen sista timmarna hade vi hemkunskap & pannkaksprov (a) jag&emma va ju bäst som vanligt :d vi skulle byta "partner" att jobba med & gissa vem jag fick jobba med, jo lilla emma igen, tredje gången nu (: vi blir ju bara bättre&bättre för varje gång :D (a) sen gick jag hem med mini & vi reta den söta gubben lite, eller rättare sagt, minabrun mobbade han något fruktansvärt :'o sen gick vi hem till mig och spelade lite kort & snackade lite. sen åkte hon hem & jag väntade på att mamma skulle komma hem. sen körde hon mig till värnamocity (a) jag drog till evesötis. sen ner till stan igen & sen kollade på bio vid 19,30-21,30. alice i underlandet faktiskt, hihi =) den va bra. och det va massa söta figurer med haha, så jäkla söta. (((: tack för allt eve, matilda, grynet & agnes med sia enkronor. :'d imon blir det nog att åka till växjö & shoppa lite, få se vad som händer. SPIDERMAN (L) pusskram-ily.. ♥

så sööta :'D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback