'

- finis

så många frågor men inte direkt några klara svar, mummel som bara ekar.
vill fråga men jag vågar inte för jag vet att jag kommer få den där sparken
i magen, som kommer göra ondare&ondare. det bästa skulle varit om jag
fick ut alla frågor på något sätt & samtidigt få svaren, men jag vet inte hur.
du kan börja berätta allt när du har hittat de speciella som flyger utan vingar.
man måste kämpa för varje liv, dröm, år, månad, vecka, dag, minut, sekund,
men ändå kanske inget går som du vill & det är på det sättet jag längtar till
man slipper allt. att få vara hur man vill, det är som i den djupaste vänskapen.

det man minst vill ska hända, det händer. det tar rakt där man inte vill känna
smärtan. det är de som kommer ta längst tid att läka, såren. vill att allt ska
bli så bra som de va förr, allt va helt underbart bäst. allt va bra som liten, exakt
allt, det fanns bara enstaka saker man kunde ändra på, men allt va bättre..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback