'

jag vill ha dig & ingen annan..

tjenixen sa blixten =) vaknade & gick upp jätte sent idag, tjugo i åtta :o första lektionen hade vi engelska & fick reda på mitt engelskaprov, VG :D sen hade vi franska , sen svenska prov & det gick ? - sådär :s  maaat-fläskpannkaka. sen efter maten hade vi syslöjd med lena, jag&hanna satt ute i solen & stickade, snackade & flummade som vanligt. riktigt mysigt va det, haha :))) sen sista lektionen hade vi so & det sög, fast gjorde ingenting, lyssnade på musik bara.. va helt sur&ledsen. sen kom hem & mamma hade lagat mat (a) sen idag har jag bara chillat, det va meningen att jag skulle hämta minibrunis på min suuuper-gröna-race-bike men så blev det inte. få hämta dig en annan dag, om du inte orkar gå förstås, fast det orkar du ju, men inte längre ;N höhö =)) datan har typ blivit mitt liv, faaaaaaasiken. :o världens slappaste måndag. ska fixa lite nu & sen sova. pusss&natttti


inget, inget, inget! kommer bli som förr, helvetes jävla kukskit.
varför kan inte alla bli som då, då va allt helt bra & alla va glada.
men nu är allt helt fukkat och kommer alltid att vaaaaaara. :'(
SNÄLLA KOM TILLBAKA..JAG BEHÖVER DIG - BARA DIG! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback