'

13 mars :)))))

helllu, vaknade vid 9 idag fast låg i sängen till 11. sen sov jag ännu mer & ännu mer, va helt trött & förstörd. sen vid fyra kom mamma  hem och hämtade mig & körde mig till bella. vi fixade klart edwins tårta & så. sen vid ungefär 7 stack vi till edwin & amalia. :) sen vid åtta kom nermin, amel, kenny, sonny, almedin, melisa. vi åt tårta, lyssnade på musik & kollade på melodifestvialen, almedin hejade på hollow med peter jöback hahaha det gick ju lyckat. :) sen efter melodifestivalen stack vi ut & gick bara runt typ. sen vid kvart i 12 kom mammi och hämtade mig höhö. tack för dagen! ζ: ♥


tååååårta (:

hahaha, edwin (:

edwin hade dukat :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback