'

bara ta & ta men vad händer när man slutat.

hejsan på er! :D idag på morgonen åkte jag till sjukhuset. fråga mig inte varför, för jag tänker inte svara! och sen efter sjukhuset åkte vi ner till stan så mamma lämnade mig vid statshuset där emilia&hanna kom ner & hämtade mig :) vi hade såndär apoteksak hah. sen efter det hade 8c jäääääätttte lång rast men eftersom jag kom senare så gick jag till ungdomsmottagningen där 8a va. (a)så alla vet, vi fick en kondom :d haha malin, va säger du om kondomen, vi älskar den :d sen efter det hade vi också rast så då gick jag, lollo, gran, emiliasangolf, emiliapudel, emma, elinrudholmer & hanna & fikade på arken. när vi kom dit va det typ överbefolkat av gamlingar + anton & bengan. :) men det gick att fika iaf haha, jag tror att millan gillar att fika ? det såg ut så iaf! :D ni är så bra tjejer ! (L) sen när vi kom tillbaka t skolan började so:n 13,20 & sist svenska, så en rätt slapp dag, göttt ju! :'d sen när jag kom hem åkte jag&mammi t sjukhuset igen. sen sprang vi os-udden, duktiga vi är (y) & sen handlade på WILLYS som är izabellagustafssons favorit ställe (A) :p sen kom hem & åt & övade lite prov, sen nu sitter jag här som vanligt haha, (: längar till fredag, undra varför!?! (a) :D :D puss&hej&tack för dagen tjejer !  jag älskar dig :D <3


hanna, malin & lovisa :) <3

emma, elin & emilia :) <3

emma, jag, elin, emilia & emilia :) <3

malin med kondom (: <3

amanda med kondom (: <3



Kommentarer
lovisaa säger:

fin bild däruppe du -.-' <3 :D

2010-03-10 | 21:13:19
svar till lovisaa :) säger:

jag vet att du gillar't :'d <3

2010-03-10 | 21:16:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback