'

torsdag

hejsan :) idag har jag bara slappat, riktigt skönt, fast det suger att vara sjuk. måste till skolan imon iaf, det hjälper ändå inte att vara hemma ju. har ont i magen, huvudet & den skiten fortfarande, men ingen feber nu iaf. ska snart ner & hälsa på joakim på sjukhuset, han opererade bort blindtarmen innan & ska vara där i några dagar nu. sen fick jag reda på nyss att emma kommer till bors skola på måndag & då är jag såklart inte där.. praoa ju :( åh, helvete också. :( (L) aja, kom & hälsa på mig på mc donald's vettja. jag har tråkigt här hemma, & har fått jätte ont i halsen nu med. :( kollade nyss klart på kenny starfighter, hihi (: seya

jag saknar dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback