'

tant klas-göran guldfisk spiderman svartlampa högtalare mobildstånd "katten-stinker" :D

hey mannen bruscha! :D

fredag: äntligen frisk föfan, :) vaknade 7 & fixade mig o så, sen kom mina & vi stack till skolan med lilla bettisen. :d först franska & det va lamt, sen fysik, teknik, matte & mat, det va kebabbb (: sen hemkunskap, höhö. vi gjorde potatisklyftor och kyckling med tzatziki, det va gottti. :* sen kom hem & så, sen på kvällen gick jag&mina ut med bettan. vi hittade mina's högtalare till mobilen & cyklade runt, sen fick vi för oss att vi skulle cykla till solgården, så vi började att cykla, det va kolsvart kan jag meddela. & suuper läskigt. :$ menmen, det va kul iallafall, iiiihii :) sen festade vi vid borskyltarna i en timme typ, om inte längre mohahah (6), untzuntz :'d sen mötte vi juhanSpade och sebbeRumänien, haha ah.. somsagt, det va lite mörkt & mycket läskigt ;d sen cyklade vi in till bor & det regnade ju inte lite eller så, men det va ju skoj, ihihi (: lite blött bara, men ingen har ju dött av lite vatten, eller jo, men ah x'd
lördag: vaknade as tidigt av att hugo satt & kollade på disney channel & hade hur hög volym som helst, trodde jag dog. >.< så gick upp och stängde dörren, sen sov vidare några minuter tills klockan ringde -.- konfa konfa konfa.. orkade verkligen inte gå upp egentligen, men va hade man för val. sen vid fem i tio kom ellen så cyklade vi till konfan på bettan, bettan är finast. (a) sen vid 1 stack jag från konfan & åkte in till värnamo, köpte skor & mjukisbyxor, i like :D (L) vi drog till det nya märkes outlet mittemot mekonomen, dt va nice. (: sen hämta mamma joakim på sjukhuset, höhö. åkte hem & la mig i sängen, sen stack o mötte mina-bruna...skorsnören. :) vi drog en repa på bettan & sen hem till mina & lamade oss på facebook. vilket liv vi har, fast då ska vi inte snacka om andras liv (nämner inga namn) :D sen skrev patrik att hermans hus hade brunnit ner, läskigt :s han är på skidsemester, tur att ingen va hemma iallafall. sen hem till mig igen åt, sen stack vi ut IGEN och mötte fia&emma, victor&alle. vi cyklade runt & lamade oss lite, sen skulle victor&alle hämta ut johan & hur gick det, jo dom fastnade vid filmen med johan istället, lyckat . xd så vi va ute själva & så kallade "busade". -ursäkta har ni sätt min kanin, svart&vit medelstor? HAHAHA :D sen plingade vi på ett hus & när dom öppnade så skulle mina&fia dansa, haha, men dom hade en hund så fia skrek -"jag är hundrädd" och sprang där ifrån, hahaha :d emma- fyfan, katten stinker. :D sen vid 22 stack fia&emma hem, så då stack vi hem till mig & bytte om, va dyngsur, och det har inte torkan ännu. :) sen fixade jag mina's garderob & gjorde den fin & fixade hennes rum ;d det blev finfint. sen nu ligger vi här & klockan är 4.23 & det är söndag morgon. så nu ska vi lama oss på facebook resten av söndagen. btw jonathan fyller år idag, grattis till han (a) min&minas bästakompis nu serru :D ha'de fina fisken, så hörs vi! :D pussssar (k)




Kommentarer
Arngrete säger:

Much to think about excellent web-site!! On a purely personal level "what is Love" section gave much insight into this complex subject.

2011-02-08 | 07:53:13
Bloggadress: http://arngrete.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback