'

longing for you never ends

hejhej alla cuulingar. dagen började med att mina kom till mig vid halv 8 & då låg jag fortfarande i sängen, sååå skönt ;> ville bara sova bort hela dan & skita i skolan. sen gick vi till skolan & när vi va påväg så halkade jag i snön, äääkta bäst. >.< sen hade vi svenska med söta rose-marie, sen rast från 9,15 - 10,45  elr något sånt. :) det va chillll-i (a) sen engelska, och fick bra på min engelska sak, höhö. sen mat, knäckebröd! (y) sen efter maten va're matte & vi fick reda på våra prov, jag fick 26,5 -.- ett halft poäng från VG, han hade skrivit 2p på en uppgift och sedan suddat över det & ändrat det till 1,5p. annars hade jag fått VG =27 men övertalade han, så han ändrade det tillslut, VG (a) ((((: sen hemkunskap, & vi gjorde tacopaj som jag inte tål, så jag&ellen gjorde med lite andra kryddor ist, med det va också gottti. (: har haft ont i huvudet hela jävla fukking dagen -.- imon är det idrottsprov & på torsdag engelskaprov. (N) orkar verkligen inte plugga till någonting.. :( ska sova lite nu, tss mysmys. pusspussssss. (L)


OSA ♥ SNÖÖ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback