'

första dagen på mc donald's :'d

heyoou! :D första dagen på mc donald's då, & det va nice :'d vaknade vid halv sju, gick upp & duschade & gjorde mig i ordning. sen vid kvart i åtta stack jag på prao, härligt! när jag kom dit va det typ inte några folk, bara några som käkade frukost. så då bytte jag om till dom vackra mc donald's kläderna (a) sen typ va det rätt slappt :) gjorde glass, kaffe, pommes, städade lite, torkade brickor & diskade, gick ut med mat till bilarna, serverade & shit ;d det va faktiskt kul. (a) sen gjorde jag min egna glass & den va goottie, sen gick jag till emma på burger king, höhö ;) jag åt mcfeast HIHIHI (L) sen kom EMMA BORNEKLINT, SARA FREDRIKSSON & LOVISA ENDENVÄRN & åt hos mig, happy meal med chicken nuggets, huhu :) (a) tack sötisar, (L) det va trevligt (: sen vid halv fem typ kom laars (som jobbar på skolan) & åt hahahah. :d slutade kvart i fem idag, höhöö, skoskav..:( sen vid fem kom mamma och hämtade mig, åkte hem & la mig i sängen & somnade. sån jävla träningsvärk i benen, :D vaknade vid 20 igen & satt mig vid datan. imon kommer emma & hämta mig vid 7,30-8,00 (: ännu en till dag på mc donald's höh, kom & ät hos mig (a) men ska fixa lite nu & sen sova, ni få ha de bra! pussar (:


sara, lollo & emma :d <3<3

det ser ut som dom gillar det (a)

emma äter chicken nuggets (a) (:

emmatwiin (: <33

emma & jag (L) twiinis

emma, lollo & sara. ni är bäst, love you (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback