'

det var en gång en ko, men bara en gång (:

tjena :D. vaknade först vid 10 i 8 sen vid 11 (: åt frukost, sen vid 12 kom mina, vi skulle ut o springa (y) vi var duktiga. jag hade värsta energin :D haha. sen duschade vi o så. sen åt. kollade lite på tv o så. sen cyklade vi till konsum och köpte cola och glassssss :D så jävla gött ;d lite tidigt kanske, men gott, det kändes verkligen som sommar (: sen när vi fulade oss lite utanför konsum så kom emma o fia, så snakkade vi lite med dom (; sen lånade dom min cykel bettan och hämtade fias cykel (: .. sen var vi ute o chillade o så, busplingade o tog en stor jävla vagn eller tunna eller nått xd haha. bilder kommer imorgon. så träffade vi nya kompisar, :d haha, så jävla goa var dom ;d sen vid 11 cyklade dom hem och nu sitter jag och mina här i minas säng o ska kolla på film. tjollahopp, ha're fint! ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback