'

ÅSA MARIA CARLSSON IS SMART (Y) :)

hellllu ;> skola idag som vanligt, gick upp halv 8, riktigt skönt måste jag säga :) dagen började med en timme matte, sen gympa & efter gympan hade jag mitt engelskaprov, kändes som det gick rätt bra faktiskt, får hoppas på det! :D sen hade vi mat, & det va TACOS. :( sen hade vi franska med ÄLSKADE rose-marie (L) sen 40 minuter rast & sist so. gick hem & sov lite (a) iloveit! :* teknik prov imon & jag kan ingenting (y) pussshej =)

omg vad jag stör mig på att alla "småbarn" i horda vill ha min msn xd sånna som jag inte änns känner >.<

semla- vet du vem vilma är ?
åsa- ja hurså?
selma- hon undra om hon får din msn ? :)
åsa- haha okej, xd as många i horda adda mig >.<
selma- alla tycker du är söt :D alla tkr om dig <3
åsa- haha, vad är det för speciellt med mig ?
selma- mkt :)
åsa- men jag är ju inte söt :s
selma- jo, alla vill ha dig ;)
åsa- men hur vet alla hur jag ser ut då ?
selma- alla bara vet det! :)


herregud, jag känner inte änns hondära selma :'o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback