'

12 MARS TVÅTUSEN - 10

hejpåer snyggingar! va helt sur i skolan idag, men sen i slutet blev jag lite glad för jag fick 51/53idrottsprovet :D:D  bäst i klassen, jag emilia & effri. (y) först började dagen med franska och vi hade inte rose-marie för hon va på begravning, vi hade hon so läraren va hon nu heter. xd sen hade vi teknikprov, det va inte så jätte svårt, hoppas det gick bra iaf :') sen fysik & vi gick igenom till provet. sen mat & sist men inte minst, HEMKUNSKAP med gudrun. vi gjorde bullar & som sagt, jag&emma är helt klart bäst. man skulle få 16 bullar, men vi fick 24, gotttti :D sen efter skolan tog jag&bella tånnöbussen till värnamo, vi gick på stan & sen käkade kebabrulle (: det va oxå gotttti. (L) sen hämtade mamma oss på citygross. vi kom hem till mig & sen stack vi ut igen till johan, haha. :) sen vid ungefär 20,30 kom bellas pappa & hämtade henne vid skolan, och jag fortsatte att vara ute med johan iihihi, sen kom makka (a) sen när alla skulle in så kom sigge, kalle, alle, victor. jag, johan, victor & alle skulle kolla på film, men alles ljud funkade inte :) sen stack jag hem & nu chillar jag, lyssnar på världens bästa låt (a) imon blir det åka till horda & sen lite senare vidare till rydaholm. pusskramis :*
tack för dagen belllluut :) & resten av folket <3






ojojoj vilka seriösa & fina bilder (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback