'

du är för bra för att vara sannnnnnnnnn :')

morsninG korsninG :D kommer inte kunna skriva för vi har inget internet, haha :) men iallafa.. fredag:evelina kom till mig vid halv fem typ (y) vi gjorde ingenting, hoppade studsmatta & sen grillade. sen gick vi ut & mötte natta, kalle & paul haha =) vi drog upp till fjortisbänkarna, satt och pratade & fulade oss, skoj (: paul's chilenska saft va ju god hahah :d siggge gjorde ett fint berg av pauls saker, men det vet han nog inte om (:sen kom pauls röda ferarri med bensin till han. han kom tillbaka med philip, så himla söt :') fick en kram av han (a) så himla gulllllig :') jag & eve stack hem till mig och bytte byxor, sen kom paul, kalle, victor & sigge och undrade om vi skulle med hem till sigge, så eve åkte med kalle,& jag med paul, victor & sigge cyklade (y) dom gjorde något i garaget med kalles moppe, sen kollade vi på film (: kalle&paul gillar chipsen iaf victor popcornen HAHA 2 skålar :D sen mitt i filmen somnade paul & vaknade när filmen va slut,han- jag har inte sovit >.< men i allafall, så drog vi hem vid 1, det va helt läskigt vid kyrkogården buhu :) sen när vi kom till hembugdsparken kom vi på att vi hade glömt pauls plattång och dom sakerna, så vi fick vända & det gjorde allt ännu mer läskigt. sen när vi kom till sigges hus, så va det någon läskig sak i trädgården, HAHAHA ;d sen öppnade han inte, men efter ett tag så (a) eve och kalle va redan hemma hos mig, & när dom va där och väntade så kom det någon som frågade ba- finns det några stugor här i närheten, hahah ;d sen körde vi hem från sigge, det va as läskigt, speciellt vid krykan :) menmne, jag överlevde (y) sen på lördag va vi ute med massa folk igen, vi hade cyyyykelfest, UNTZUNTZ! :D det va massa folk, jag, natta, eve, ida, sara, eric, victor, victor, ludde, matte, robert, sigge, markus & karl, kanske har glömt någon.. :) sen drog alla in typ vid 12, sen tog vi alla kundvagnar, hahha :) får lägga in bilderna en annan gång. sen satt vi på en väg & chillade, & eldade kottar haha ;d natta hade med sig lilllllan. (y) jag, natta & eve va ute till 3 eller något sånt =) hände massssa saker. sen va vi uppe till 6 elr nåt. & sov jeeeeete lenge :* sen på söndagen drog eve hem & natta kom :) så hela helgen har bestått av bra folk, ni är typ.. bäst! ;d (L)

måndag: började med att jag & natta cyklade till skolan vid 8,10, men vi hann i tid ändå, med våran älskade suuperfart :) först engelska, sen franska, sen stack jag till s j u k h u s e t för typ 151489 gången denna&förra veckan >.< stack sen tillbaka till skolan & shiet :) sen kom rydaholm & natta vågade inte gå in i klassrummet, HAHAHA :D sen efter skolan stack jag till stan med mammi & fixade lite kläder :') jag kommer typ dö, eftersom datan inte funkar, eller rättare sagt, internet funkar inte buhuu :( så nu sitter jag & lama mig hos bästaste natta :) kommer nog inte skriva på ett tag, men det märker ni. tack för helgen alla, ni är bra! ;d åp torsdag slutar vi & det betyder...SOMMARLOV (Y) :D götttti! ni får ha det bra! :) & hoppas på lite finare väder, iiihihi (: puss&hej jag älskar dig :) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback