'

det finns ingen bättre än dig! :D

hejsan svejsan =D igår sov vi bort halva dan känns det som, haha ;d vi gjorde ingenting, cyklade bara en runda med lillan, kollade på film, sen åkte eve hem. sen på kvälllen cyklade vi runt, tiden gick jätttefort, vid 00.30 stack vi till lagret  & hälsade på johan& kalle som lanade, victor & sigge va i värnamo, haha :) sen efter en stund cyklade vi en runda till, sen vid 01.30 stack vi tillbaka dit, haha. :'d victor & johan har snaggat sig, fyfan :( sigge stack hem vid typ 3 & victor skulle sova, så det va bara jag,natta johan & kalle som spelade, eller rättare sagt, jag* som spelade cs :D det va as kul, man blev helt beroende. :) jag satt i flera timmar & spelade haha, så nice, ;d sen somnade victor & natta kletade läppglans på han, hahha, hans min va ju vacker! :D vi spelade as mkt, hur kul som helst! :D jag&natta ska börja lana, förstår ni (y) vi ska bli grymmmma (((: fast det är jag redan, eftersom jag&natta ägde dom. =) vi sov inte en gnutta på hela nattten (: sen stack vi hem vid 9.30 idag, & gjorde mat, sen somnade vi typ vid 11, & vaknade vid 16 elr något, haha snacka om att sova bort hela dag :( så nu sitter jag hos natta & tönta mig :) ska kanske itll jönköping imon, till dreamhack! :D åh, är superglad faen =) men nu ska jag lägga in fina bilder på nattas data (y) ni får ha det bra, så syns vi! pussar&kramar :D (L)
jag saknar blå kosssssssaN :( <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback