'

duktigt ellen, DUKTIGA VI ÄR! :(

hojjhojj ;d fredag: sov i tält med simon&natta :) det va as gött faktiskt! vi tältade på en stor gräsmatta, hhaha ;d  vaknade vid 5.05 men lyckades somna om och vaknade vid 11 typ. :)sen stack jag hem och fixade mig, sen vid 14.30 stack vi in till värnamo på student. det va lite roligt faktiskt, det tog typ 2 timmar i stan eller något, först när alla sprang ut och sen när alla åkte lastbilarna, min morbror körde en (y) och kalle&fidde, haha tyffingar! ;d va på mattias, min kusins student, men träffade också carro, det va länge sen! ;d (L) bilder kommer senare, när datan funkar (a) :d grattis till studenten & födelsedagen kusin! haha ;d sen vid 17 åkte vi hem till bor & åt o så, kollade på film och lite allt möjligt.. sen vid 23 elr nått stack vi hem. ;) även en dag utan sol, det är fan ingen riktigt sommarlov utan värme :( tack för dagen alla.. (L) lördag: vaknade vid 11 elr nått ;) åt&så, sen packade jag & stack tilll ellenbåt. =) vi gjorde inte så mkt, gick en runda ute & tog massa fina kort :) sen åt vi & vem älskar inte beanésås ? :D sen vid 18 kom ellens, farmor,farfar,mormor,morfar & vi åt, haha det va gotttti :) sen gick vi ut igen, hoho :') körde fyrhjuling & crossen, i love it (L) fastnade nästan i skogen, typ hur mkt vatten som helst (y) sen körde vi till crossbanan som vi har här i skogen, med fina gupp & allt möjligt :') påvägen dit körde jag in i en sten som man inte såg, så lyckat, halta typ (y) sen efter ett tag när vi hade hoppat & så, tagit massa fina kort, så skulle jag filma ellen, & då lyckas hon flyga & landa på framhjulet & landa på foten på något sett så hon knappt heller kan gå, så nu haltar hon också, & ni kan ju bara tänka er hur fult det ser ut att både jag&hon går helt cp:t.. hah det gör cp ont fan :( har film på det iaf :D körde i 3 timmar elr nåt sånt, så jäkla härligt =) kom in vid 22 & gjorde ingenting, pratade lite :) sen tjockade vi oss med chips & spelade kort. imon har ellen match & det blir ju lyckat, hon kan inte vara med (a) hahahah, men kul hade vi iaf innan vi skadade oss :D kommer hem vid 14 elr nåt imon, lägger in alla bilder senare, har hur många som helst, ska bara komma ihåg det med! ;)nehehepp, nu måste jag kila & kapa av min fot ;d det hade varit mycke bättre utan den just nu, och när jag ändå håller på så kan jag ju ta ellens med, det är lika bra :D go'natt pusssss :)





några snoppppgammla bilder dåja! :'D ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback