'

klassförståndadagen 8)))

tjenare fan! :D 8 juni
tisdag: skolan, rätt skön dag, 9orna va på liseberg, 7orna i jönköping, 6orna i värnamo & 8orna va kvar i skolan, det låter värre än vad det va (; först kollade vi klart på filmen zozo, sen städade vi skåpen. :) eftre det hade vi sex-kamp. (y) vi va fan äkta bäst, haha jag, ellen, emma, bella, malin, sigge, jonne, martin, tom & oskar. efter det åt vi, det va potatissallad och skinka typ. efter maten hade vi två timmar rast, det va rätt chill :'d sen delades varje klass in i tre grupper, jag va med fatima, emma, emilia, bella, victor & luddddemannnen. :d varje grupp skulle göra varsin tårta & se vilken som vann, inte våran iaf ;d men det är ju insidan som räknas, fyfan våran tårta va godast ever! =) sen slutade vi, efter skolan följde jag med rydaholmsbussen hem till bella, med ida & sara. vi åt & sen kom matte o vi stack till edwin. han satt vid datan & plattade håret, bra kombination (y) haha, sen vid halv fem gick vi upp till kungshall & precis när alla kom utanför dörren började det regna, så typiskt :( fick dela paraply med edwin (y) vi va framme vid fem typ, sen kom det massa andra folk (: vi kollade på matchen, slovakien-SVERIGE 2-2 :) gubben med videokameran va ju söt :D eller vad tycks om linjedomaren! grr Hah :D efter matchen gick vi hem till edwin & hämta cykel, höll verkligen på att kissa ner mig >.< passade på att köra in i staketet också (y) nicenice, sen gick jag, sara, ida & gisse till pizzeran för gisse skulle äta, va hemma i bor vid 22 typ. :) tack för dagen! :))) (L)




SVERIGE (L) :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback