'

sommmmarlov (:

helllllu =) äntligen sommmarlov! (a) har inte kunnat skriva så drf lägger jag in nu :) igår då (onsdag) :)sista dagen jag gick i 8C. gick upp vid halv 8 & fixade mig o så, sen kom natta & vi gick till skolan. började med livsstil, vi fick kladdkaka, glass & saft, & kollade på film, gräsmark elr va den hette (: sen biologi i 2 timmar, vi kollade på love actually, fast jag sov ist (a) sen mat, det va gotttti, :) typ ellen's favorit mat, hah ;d sen gympa, vi kollade på ännu en till film, någon med handikapp & sånt, den va läskig! =( sen so, vi körde någon tävling, mitt lag sög, fast vi va ändå bäst! ;d sista lektionen på hela 8:an va plågande svenska, med så kallad älskade rose-marie. där gjorde vi ännu en tävling, jag&ellen va riktigt grymma måste jag säga! :d  sen slutade vi, sista dan på skolan i 8:an, känns rätt okej ändå. gick hem & det ösregnade, precis utanför dörren kom jag på att ellen hade min hemnyckel & hennes buss gick om 9 minuter, men jag fick den (: gick hem & la mig, hade ont överallt :/ somnade, & vaknade vid 20.15 elr nåt sånt, sen kom natta, vi gick ut en runda med lilllan, mys (: sen kunde jag verkligen inte sova, men det gick som det gjorde! ;d sen idag då, torsdag: vaknade vid halv 7, gick upp & duschade, skulle egentligen gå till natta & locka håret, men orkade inte sen, så jag sket i det (: fixade mig & så, sen åkte jag,natta & patriksuperhesten till kyrkan, det började 8.15. det gick ändå rätt fort faktiskt, just nu sitter jag på nattas data, för hon är ute & leta efter ett tält, mohahha (6) synd att det inte kunde va lite finare väder. ;o idag händer väl inte så mkt, det märker vi, äntligen sommarlov iaf! saknar alla redan wtf :( längtar till blåkosssa! :D hihihiu (a) nu är det dax för chilltime, ni får ha ett riktigt bra sommarlov! smsa (mp) (Y) :) pusshej, l o v e :D


b i l d b o m b : )

sista dagen med 8C!








skolavslutningen :)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback