'

spiderman(L)

hejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjJ igår kväll stack jag, natta, simon, rasmus och anton t solgården, när vi nästan va halvvägs kom paul, victor och kalle. dom tog simons och antons cykel och stack t sigge, haha snällt (y) bara tog dom sådär. =) men vi fortsatte att cykla, och jag har inte lite ont efter att ha blivit bränd:( så jävla röd, ;o jag och natta lånade simons brors moped, haha vi är bäst (a) vaknade vid 8 idag, vaknar hela tiden av att det gör ont så fort jag rör mig, -.- gick upp och la mig i sackosäcken på altanen, mina ben och rygg bara bränns ;o åh, kan inte göra något!:( ser seriöst ut som en kräfta. men iallafall, åt nyss frukost och sen la mig i sängen igen, mysigt. sen lite senare ska jag och natta fixa fina blommor och göra midsommarkransar (a) måste ju va lite fina, haha ;d om vi änns lyckas.. GLAD MIDSOMMAR ALLIHOPA! :)OCH FÖRRESTEN, GRATTIS TILL RASMUS ;d <3 tänk om allt skulle varit som förut, då allt va bra, bättre än bäst! jag saknar dig...(L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback