'

SPIDERMAN (L) BATMAAAAAN

hejsan hoppppsan :) kollade på match igår med bästaste nathalie sölving. dom mötte ett av dom bästa lagen, men dom vann med 3-1. ;d sen gick jag&natta hem till henne & la oss i sängen, mke roligare att vara sjuk tsm ju. :d sen idag vaknade jag vid 6 & kunde inte sova (y) gick upp & åt lite, sen somnade jag i soffan, har typ sovit hela dagen :) helt förkyld & ont i foten, efter jag hade duschat va den blå (y) sen vid 17 kom natta, vi gick ut & träffade matte&kalle hahha ;d sen drog vi hem igen & åt goooottti pommes :') sen nu ska vi snart ut, hoho, är det någon som har sett vart det fina vädret är ? :( ha det finfint! pussss&hej :)


min vackra fooooossssing :(:(:(:(:(

natttta :)

så söta tsm :')


Kommentarer
Anonym säger:

är carl och natta tsm ? :D

2010-06-15 | 13:15:10
nattaa säger:

klart vi är XD

2010-06-15 | 15:49:47
Bloggadress: http://nattwa.blogg.se/
osa säger:

ja det är dom, visste du inte det :-D

2010-06-15 | 18:02:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback