'

oförglömlig måndag! <3

tjooohejsan ;d vaknade för ett bra tag sen men har inte orkat gå upp ännu, det är ju faktiskt sommarlov, och en riktigt bra början! igår solade jag (a) sen vid 16 åkte vi till jönköping, dreamhack förfasen. =) träffade rasmus som jag inte träffat på 3 år, och anton, jag är faktiskt inte så kort :( det va roligt! saknar den gamla tiden (L) rasmus försökte tvinga mig att spela cs men han lyckades inte, han skulle också tejpa fast mig i stolen, men det lyckades han inte heller med, hoho. rasmus- plocka sniglar? är det sånt ni håller på med här nere i småland? haha:) undra vad dom gör i sala egentligen ;)<3 sen stack dom till willys och jag&mina gick till granberg. söt kyckling måste jag säga HAHAHAHA! sen visade granberg oss runt lite, till massa saker, han med masken, han va läskig:( bara illglodde på mig. sen fick kalle en söt grön näsa av mig som han satt och spelade med haha ;d lilla kallepettersson! lägger in alla bilder en annan gång. sen va det sångtävling, gulligt :') skåningen lät ju normal, tihihi(a) sen vid 20 stack vi hem, t skulle stannat längre:( nu har jag träffat rasmus iaf, nu är det robin kvar! =) det va gamla goa tider sist. saknar er.(L)(L) idag händer nog inte så mycke, inte vad jag vet iallafall. ut i solen och få lite färg. tack för igår. <3 puss&smeeeeeeeeeek =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback