'

liseberg snart (a)

hejhej =) vaknade vid 10.15 och sjöng för natta. hon sov hos mig inatt, hoho :* vi gick upp vid 11.15 och åt, sen kom mamma och vi åkte till stan, jag skulle till tandläkaren. jag hade fina tänder, fast liten munn haha, (; natta va jätterädd för tandläkaren.(y) sen åkte vi hem och fixade bettan, vi bytte inneslang och satte dit en cykelkorg, sen gick natta en runda med lillan och då kom nisen t mig, vi gjorde glasstårta till natta :) bilder kommer sedan. sen när natta va påväg t mig kastade vi vattenballonger på henne, :) glassen va god,(a) sen tog vi en provrunda på bettan, hon va som NY igen ;d (L) nu slipper vi gå hela sommaren. sen träffade vi karl, anton, sen senare kom ag, robert och patrik, sen körde jag antons moppe, så jäkla härligt (a) =) sen körde vi hem och åt :) sen skulle mamma tvätta bilen så jag följde med för att vara lite snäll, elr rättare sagt, mamma tvingade mig. jag gjorde lite allt möjligt, sen kom matilda, evelina och jossan hem :) vi lamade oss! sen vid 23 åkte vi hem, precis utanför ytterdörren kom natta, vi gjorde ingenting, sen stack hon ut ensam..:( fundera starkt på att redan sova. är riktigt trött ='d grattis ännu en gång natta, hoppas du haft en bäst dag gumman! hörs imon, pussar miss u s p i d e r m a n...<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback