'

JA MÅ HON LEVA JA MÅ HON LEVA :-D GRATTIS NATTA♥♥

TJENA VA ONT JAG HAR :( vaknade vid 10 och åkte till stan med sötinAtttta!(L) skulle egentligen rida islandshästar på torsdag, men blev inte så eftersom både jag och ellen hoppar på kryckor, fuck. =( vi gick runt och flummade i stan som alltid, sen vid 14 va vi hos vetrinären med lillan, tanten va ju inte lite hundrädd.-.- sen åkte vi hem, jag skulle göra en glasstårta till natta till imon eftersom hon fyller år, och det blev ju lyckat. fråga mig inte hur jag lyckades men jag skulle mixa med mixern och där råkade mitt finger va, så natta kom fort och det bara forsade blod, verkligen hur mycke som helst, jag va inte så hungrig efter det. så nu har Jag ett djupt sår i fingret (y) sen såg jag en bit av mitt finger ligg där på bänken, :( mitt skinn, superäckligt. jag har nästan bara gnällt idag enligt natta, men hur kul äre att skada sig hela tiden, och ha ont 24/7 :( jag borde typ gå och dö elr något.-.- till o med min farfar säger att han ska skaffa en bur t mig. Det låter bra. (y)men sen iaf gick jag och natta upp till fjortisbänkarna och träffade kalle&makka. vi gjorde massa saker, hoho. sen stack vi hem och åt, sen ut igen och hittade vår nya KÄRLEK bettan2. ;d sen vid kvart i tolv stack natta hem och hämtade saker, för hon ska sova hos mig inatt, :) så jag fick sitta och prata med kalle undertiden, vi pratade om grodor, värktyg, fiskar, sen hur en stor färja flyter, haha vilken liv (a) sen kom natta tillbaka, sen satt jag, natta och carl ute ett tag, och natta fyller år:) sen stack kalle in och jag o ellü gjorde en sak, 00.21 (L) sen cyklade vi hem, och kom nyss in ;d det va asgött ute fan! men nu ska jag sociala mig med natta och fråga henne hur det känns att nyss blivit 14 ;d ni får ha en ba dag, puss (L) Grattis älskling :-D hoppas du får en bäst födelsedag! Jag älskar dig♥

Kommentarer
nattaa säger:

tack älskling :D

det finns nog ingen som har det lika bäääst som vi aso :D

btw,nu är vi lika gamla du ;)

men kommer nu,så fixar vi bettan helt :D:D

JAG FKING ÄLSKAR DIG MÄST ELLÜ (L)(L)

00.21 ..<3

2010-06-17 | 13:52:53
Bloggadress: http://nattwa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback