'

ily mest (L)

tjena käftor! :) igår va jag med nattta, ovanligt. vi gjorde ingenting typ, cyklade runt & mötte paul,johan,spade,karl och sigge. sen typ ba cyklade vi runt ännu mera & lamade oss, sooom vanligt :) sen badade med simon & anton. sen idag vaknade jag vid 10 typ, gick ut & la mig på studsmattan, sen gick jag in & åt fruuuukost. sen solade lite till, & resultatet blev att jag ser ut som en kräftaaaA :( sen kom natta t mig & vi stack till solgården, sen kom det masssa folk :) sen... åkte jag & mamma o handlade, varenda jåäkel i affären gloddde.. :( jag ser seriöst ut som en jefffla kräfta! så imon blir det inte aatt sola, elr jo,  sola framsidan hahhaha :d men nu ska jag gå ner tillll lilllla nathalie som gör någonting där nere ;N & vi drar nog ut, som vanligt :) hare finfint & glad midsommmmar :') pusss&kram (L)

jag saknar dig.. fortfarande'
allt som va då, inte nu..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback