'

grattttis blå kosssa (: (L)

tjenixen! vaknade vid 11 idag av att joakim smällde igen dörren. gick upp & åt & fixade mig, sen åkte jag & farmor till rydaholm och handlade. sen kom vi hem & gjorde inte så mycke. åt & spelade massa kort med farmor , sen kom det en död ål & flöt på vattnet, usch! sen...ja tråkigt väder, har bara varit inne nästan. så nu sociala jag mig med min bästavän datan ist. (: shiet, va länge sen de va jag träffade alla snyggggingar! imon blir det att dra hem här ifrån, för ska till halmstad i helgen med nattttthalie serni. ;d vi ska ha det bäst! bara så ni vet, & jag ska släng henne i alla maneterna. snällt, jag vet =) men nu ska jag fortsätta att ruttna, :) ha det bäst! flodhäst . pussss ♥

& grattttis igen robin :) ♥

Kommentarer
nattaa säger:

pff,tror du att du kan kasta mig i maneter så tror du fel baby :D <3

2010-07-01 | 00:25:42
Bloggadress: http://nattwa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback