'

grattis paul 16 år =)

18 J U N I 2010 hejsanhoppsan! ;d blev väckt av telefonen, att eve ringde i morse, sen åt jag frukost, och mitt i maten plingade det på dörren, och då kom eve, haha. =) sen åkte vi till stan och handlade med mamii. sen åkte mamii till glenn och vi gjorde mat.:) det va gotti. sen solade vi, och kastade vattenballonger på mina grannar, hoho! ='d sen kom natta, och vi stack ut med massa..jag,natta,ina,kalle,victor aka negerN, ludde och markus :) vi typ cyklade runt i hela bor (y) sen kastade vi vattenballonger på victor hahahaha! ;d somsagt, det ända vi gjorde va ut cykla runt och lama oss, alla stack in vid 00.00 typ fast vi cyklade runt ännu mer, sen när vi skulle dra hem låg det en död hare på vägen, nyss påkörd. så vi lyfte in den i kanten, och den va helt varm.:( så synd om den. vi somnade vid 4 elr nåt. 19 juni- ligger och vänta på att natta och evelina ska vakna, och klockan är mer än 13 sömntutor! =) idag händer inte så mycke, hoppas på fint väder, fast vaknade av att hela huset lät, så jävla regnade det ;o nu ska jag väcka mina grisar..;) hejdå(L) GRATTIS PAUL =) ha en bra födelsedag!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback