'

ett liv utan dig är som ett liv utan syre

tjenare ;d äkta fint väder idag med stekande sol, kanonen! :') vaknade vid 7 & övertalade mamma att jag inte orkade gå till skolan innan sjukhuset, så jag slapp det. (y)  åkte till sjukhuset iallafall & röntgade magen, det gick fort, hoppas bara på bra svar. sen kom jag tillbaka till skolan vid halv tolv. sen franska & vi gjorde typ ingenting, hah :'d sen lång rast & vi sprutade vatten på nermin, (y) sist so & det va någon som berättade massa om syd afrika. två lektioner idag, göttans. :p sen efter skolan sprutade vi på nermin & fille, haha, jag sa ju det igår så. :) sen följde ellen med min hem & nu sitter vi här & vänta på att maten ska bli klar, hoh ") riktigt varmt ute, vill bara badaaaaa (#) :D inga läxor eller prov, bara chilll :d vet itne vad som händer idag, men blir väl att gå ut elr något :) ni får ha det bra! pussssar,  ♥

det ända jag vill är att få tillbaka dig. s p i d e r m a n


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback